|

Star Realms Flota Dodatków

Star Realmy zalewają nas flotą mikro dodatków. Jaki wybrać? Czy może warto mieć je wszystkie?

Na te pytania odpowiem Wam w mojej gwiezdnej recenzji.

Talie dowódców

Mamy do dyspozycji 6 różnych talii dowódców. Każdy małe opakowano mieści w sobie 18 kart. Mamy kartę dowódcy, karty punktowania(lepiej mieć liczniki), 12 kart specjalnych, dwie karty umiejętności oraz jedną super kartę.

Każdy dowódca to taki miks dwóch frakcji ze Star Realmsów, który łączy w sobie ich mechaniki w jakiś specjalny sposób. Talię dowódców zawierają też podstawowe karty czyli zwiadowców i żmije oraz specjalne karty z tymi dwoma frakcjami. Do tego dochodzą jeszcze 2 umiejętności. Jedna jest pasywna, która działa cały czas. Druga potężna ale za to jednorazowa. Czyli trochę tak jak w Hero Realmsach z bohaterami.

Czyli jeżeli mamy nasze ulubiony miksy kolorów, który zawsze lubimy zbierać to teraz mamy przywódcę i zdolności, które zwiększą naszą radość z rozgrywki. Trochę też to nakierowuje nas na jakie kolory kart powinniśmy kupować. Bo przecież nie chcemy unikać synergii płynącej z kart umiejętności.

Granie jako przywódca to taka walka na sterydach. Część z nich zwiększa też limit kart do sześciu, a wtedy tury potrafią być naprawdę epickie.

Jestem jedynie zawiedziony, że połączenie koloru czerwonego(złomiarze) oraz żółtego(odrzucacze) nie jest aż takie dobre. Bo zdolność pasywna działa wtedy kiedy odrzucamy kartę poza grę i pozwala tylko dobrać i odrzucić kartę. Mogło być lepiej.

Talię dowódców jak najbardziej polecam jeżeli chcemy sobie urozmaicić pojedynki.

Inwazja i Rekwizycja

W każdym pudełko jest 12 kart. Karty inwazji zawierają mechanikę podwójnej zdolności sojuszu czyli to co już mamy we Frontiersach. Rekwizycja to karty, które kosztują taniej jak mamy karty z tego samego sojuszu.

Jeżeli naprawdę potrzebujemy dodatkowych kart bo jest nam za mało to możemy to kupić.

High Alert Tech

To 12 nowych kart technologii, które kupujemy i od razu trafiają na nasz stół. Zapewniają nam zdolności, których możemy użyć raz na rundę płacąc gotówką. Niektóre technologie nas leczą, część pozwala zezłomować kartę z rynku, a taki promień ściągający cofa bazę z gry na rękę właściciela. Użycie tych opcji jest dość tanie czyli jeżeli nie mamy co zrobić z grosikami w Star Realmsach to zawsze możemy na to wydać.

Ciekawy dodatek choć w sumie to tylko 12 kart, które zginą w gąszczu talii rynku. Jak dla mnie może być i jak już to mamy to z tym gramy. No chyba, że jesteśmy w pociągu to nie ma opcji by to się zmieściło.

High Alert Bohaterowie

Jakby co to nie to samo co talię dowódców. Ja bym to nazwał jako 12 kart promo ze znanymi osobistościami przerobionymi graficznie w Star Realmsowy sposób. Jeżeli zatrudniamy bohatera to używamy jego zdolności dwóch sojuszów, a później możemy go odrzucić by znowu dostać synergię i to tyle. Trochę dziwne, że niektórzy mają jeszcze jakąś zdolność przy odrzuceniu, a część nie.

Można to kupić jeżeli naprawdę już chce się mieć wszystko. Ja z tym dodatkiem nie będę grał bo za dużo nie wnosi do rozgrywki.

Podsumowanie

Z tych wszystkich małych dodatków to moim zdaniem warto zaopatrzyć się w talię dowódców bo sprawia to, że nasze pojedynki będą bardziej epickie. Resztę pudełek to możemy kupić albo nie. Zależy czy naprawdę tego potrzebujemy.

Jakie jest wasze ulubione połączenie sojuszy w Star Realms?

[Współpraca reklamowa z IUVI Games]

Podobne Posty